Rob Eeman trekt volledige PVDA-lijst

PVDA Brasschaat neemt op 14 oktober deel aan de verkiezingen met 33 kandidaten – een volle lijst. Koptrekker is Rob Eeman. De 57-jarige Rob is verpleegkundige en vakbondsafgevaardigde in WZC Vesalius. De vroegere KWB-voorzitter van de wijk Kaart is gekend als boegbeeld van de acties van personeel en bewoners van Vesalius tegen de privatisering van het openbare rusthuis en voor een kwalitatieve en betaalbare ouderenzorg.

Op plaats twee staat de orthopedagoge Sarah De Wit (40). Advocaat Jan De Lien (41) wisselde in onderling overleg het lijsttrekkerschap voor de derde plaats. Zorgkundige in ‘De Mick’ Linda Van der Schoepen (59), de ere-directeur van Maatwerkbedrijf Aralea vzw Paul Stuyck (68) en studente Stefanie Boons (25) vullen plaats vier tot zes in. Ben Vermeulen (58), begeleider-jobcoach mindervaliden en actief in het sport- en verenigingsleven van Brasschaat, duwt de lijst.

Op de lijst ook opvallend veel vakbondsafgevaardigden -negen in totaal- of ex-afgevaardigden uit verschillende sectoren. Vele PVDA kandidaten zijn niet alleen actief in de wijken van Brasschaat, maar ook op de werkvloer.

We trekken daarmee met een sterke, diverse én volledige ploeg naar de verkiezingen. Het is een bevestiging van het groeiende ledenaantal in Brasschaat, van de aanwezigheid van onze leden op het terrein en van de peilingen, die de PVDA steevast boven de 6 procent geven in Vlaanderen. De PVDA zit in de lift, ook in Brasschaat.

Je kan onze volledige lijst vinden op pagina 10 en 11 van de verkiezingsfolder elders op deze site.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Mieke Van Overveldt
    publiceerde deze pagina onder Nieuws 2018-08-20 15:33:45 +0200